Klaar voor het volgende avontuur - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ben Huisman - WaarBenJij.nu Klaar voor het volgende avontuur - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ben Huisman - WaarBenJij.nu

Klaar voor het volgende avontuur

Door: Ben Huisman

Blijf op de hoogte en volg Ben

30 Maart 2015 | Nederland, Hoorn

Dag allemaal,
Het is nu maandagavond 30 maart en ik ben net thuis van een heerlijk diner met Ruud Degeling bij de Bascule in Hoorn. Het was een gezellige avond met lekkere biertes en heerlijke gerechten. Vandaag is ook mijn 1e vrije dag en voor een groot deel van deze dag ben ik bezig geweest met het inpakken van de koffer voor mijn nieuwe reis van 3 maanden naar Suriname (6 weken) en Guatemala (ook 6 weken). Ik vertrek as. donderdagochtend om 11.15uur vanuit Schiphol naar Paramaribo waar ik tot half mei deels vrijwilligerswerk ga doen en deels het land ga ontdekken als toerist. Daarna vlieg ik door richting Guatemala (via Curaçao en Miami) alwaar ik eveneens voor een periode van 6 weken vrijwilligerswerk (bij ConstruCasa) ga doen en ook het land verder wil ontdekken. Guatemala doe ik nu voor de 2e keer aan en net als de vorige keer ga ik daar helpen om voor arme families goede huizen te bouwen waar ze een beter levensbestaan in zullen hebben vergeleken met de plaggehutten waar ze nu in wonen.
In Suriname zal ik bij de organisatie Unu Pikin werken in een werkplaats waar op kleine schaal allerlei voorzieningen (bv. meubels/opbergkasten etc.) maken voor onderwijsinstellingen.
Hierbij dus het 1e berichtje op dezelfde site waar ik 6 jaar geleden ook heb geschreven met de nodige foto's ter illustratie.
Het is weer de bedoeling dat ik regelmatig wat op deze site ga schrijven en foto's ga plaatsen.

  • 31 Maart 2015 - 08:05

    Annet:

    Ha lieve Ben,

    Ik wens je heel veel wijsheid op deze tweede reis die je gaat maken, helaas gemist dat je deze week al vrij bent, dus een digitale omhelzing!
    Ga met heel veel plezier je verhalen weer lezen. Goede reis en geniet van alle mooie dingen die op je pad gaan komen.
    liefs
    Annet

  • 31 Maart 2015 - 12:08

    Jan De Haan:

    Beste Ben. Ontzettend top van je. Ik dacht al, wanneer gaat ie weer? Maar nu toch weer een uitdaging wat bij je past.
    Veel succes gewenst! Jan en Jannie.

  • 31 Maart 2015 - 15:43

    Marijke :

    Hallo Ben,

    Heel veel plezier en dat je veel mooie ervaring en lol mag beleven.

    Goede reis morgen,
    Liefs Marijke

  • 31 Maart 2015 - 17:25

    Nico:

    Hoi Ben,

    Ik heb je vrijdag al even het allerbeste mogen wensen, maar bij deze ook nog namens Yvonne.
    En uiteraard wensen Tim, Rianne, Bart en Coen je ook een goede reis toe, zet 'm op 'ome Ben'!

  • 31 Maart 2015 - 22:55

    Gonnie:

    Hoi Ben,

    Heel veel plezier en veel suc6 de komende tijd. Geniet ervan! Jouw inzet zal voor velen zeer welkom zijn! Top!
    Groetjes

    Fons en Gonnie

  • 01 April 2015 - 17:35

    Lilian:

    Hoi Ben,
    Goeie reis donderdag! We gaan je avonturen volgen.
    Heel veel succes en plezier.
    Groetjes
    Lilian

  • 01 April 2015 - 19:41

    Marian Beemsterboer:

    Hallo lieve Ben,

    Wat een prachtige reisplanning. Ben jaloers!! Wens je heel veel reis-en verblijfplezier in Curacao en Guatemala. Ik ga je avonturen weer volgen.

    Dikke tuut!!

  • 01 April 2015 - 19:58

    Roy Smit:

    Ben, goeie reis en heel veel plezier! Roy

  • 03 April 2015 - 20:52

    Nico En Silvia En De Meiden:

    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Hai broer, een hele goede vlucht en heel veel succes daar in het verre Suriname.
    Liefs Nico,Sil, Aneesha en Shaylene.

  • 04 April 2015 - 20:55

    Tom, José, Guus En Mies.:

    Dag lieve Ben.

    Je bent alweer 3 dagen weg en ik denk elke dag aan je, hoe zal het met je gaan?
    We zullen vast snel iets van je horen!
    Ik wens je bij deze alle plezier en succes toe met alles wat je gaat doen de komende tijd.
    We zijn zo trots op je!!
    Heel veel liefs en kussen van Tom, José, Guus en Mies.xxxx

  • 08 April 2015 - 11:36

    Fam. Reuzenaar:

    Lieve Ben wij wensen je veel mooie momenten op je reisplanning . In N.H. alles OKE.!!!!!!!!
    Liefs, Hans Anita Tatiana Felisia* Mylenna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Actief sinds 22 Nov. 2008
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 54766

Voorgaande reizen:

15 Juli 2019 - 01 Oktober 2019

3e Vrijwilligersreis, naar PERU en GUATEMALA

02 April 2015 - 30 Juni 2015

2e Vrijwilligersreis Suriname-Guatemala (2015)

16 Januari 2009 - 29 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: