Welkom - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ben Huisman - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ben Huisman - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben

16 December 2008 | Nederland, Hoorn

Hallo, welkom op mijn site. Momenteel ben ik aan de voorbereiding bezig voor de trip van plm. 7 maanden naar Guatemala waar ik vanaf 16 januari 2009 vrijwilligerswerk ga doen. Ik heb daar ontzettend veel zin in. Ik hoop regelmatig met mijn verhalen + foto's jullie te kunnen mee laten genieten van mijn belevenissen en ervaringen daar. Tot binnenkort.

• 08 Januari 2009 - 10:04

Lida En Gonnie:

Hoi Ben,

We zien dat je een site hebt aangemaakt, we zullen je volgen, groetjes

• 09 Januari 2009 - 19:20

Annet:

Hoi Ben,

GElijk even gekeken na jouw mailtje. Ik zie dat de site is aangemaakt. Ik wens je vast een fijne reis en hoop gauw van je verhalen en foto's te kunnen genieten.groet

• 12 Januari 2009 - 18:06

Hi Ben,

Ik ben al weer in Nederland. Zullen we wat afspreken voordat je naar Guate gaat?
    Josephine

• 14 Januari 2009 - 16:21

Anne Kimsma:

Dag Ben,
    Ik was niet verbaasd over je plannen en wens je veel succes, plezier en gezondheid. Zal je regelmatig volgen in je doen en laten.

• 14 Januari 2009 - 20:00

Nico (je Broer):

Leuke site Ben. We gaan je avontuur volgen.
    Hele goede reis toegewenst.
    Adios.
    De 4 wijzen uit 't Oosten.